הדברה בבית עם בעלי חיים

הדברה בבית עם בעלי חיים, איך עושים את זה?

הדברה ירוקה על בסיס צמחי ללא שמנים על בסיס מים. קליין הדברות מומחים בביצוע הדברה בבית עם בעלי חיים. שימוש בחומרי הדברה ירוקה "דור רביעי". יעוץ מקצועי חינם, מחירים שווים לכל כיס, יחס אדיב. תעודת אחריות בכתב, מקצועיות, אמינות, מאה אחוזי הצלחה. תעודת מדביר 1779 של משרד איכות הסביבה. ישירות למדביר – 052-8732060.

כלבים, חתולים ובעלי כנף רגישים מאוד לחומרי הדברה. קיבתם רגישה וגודלם קטן יחסית לבני אדם. בנוסף חוש האזהרה שלהם לא מפותח כמו בני האדם. מצב זה גורם לחשש לבעלי חיות מחמד להזמין שירות הדברה בבית ובחצר.

 קליין הדברות נותנים שירותי הדברה תברואתית למעלה משבע עשרה שנה והיא בין הראשונים שעברו לביצוע הדברה ירוקה בבתים. אנחנו משתמשים בחומרי הדברה ירוקה, בבית המתאימים לשהייה של בעלי חיים. המומחיות שלנו זה למגר את החרקים ללא פגיעה בכלבים, חתולים ובעלי כנף.

השירות שלנו כולל הדברת פרעושים, קרציות, נמלים, תיקנים, פשפשים, עכבישים, עש, כיני יונים, תולעים, עקרבים, טרמיטים, דבורים, צרעות, קרדיט האבק, הרחקת יונים, נדלים, זבובי משק, עכברים, חולדות, נדלים, חפרפרות, חרקי מזון, חרקי מחסן, לטאות, דג הכסף וכול סוג של חרק.

קליין הדברות דוגלת על שמירת איכות הסביבה וכל חומרי ההדברה שלנו מאושרים על ידי משרד איכות הסביבה ומשרד הבריאות. על כל הדברה בבית עם בעלי חיים מקבלים תעודת אחריות בכתב ללא תשלום על ביקור חוזר. חומרי הדברה ירוקה כולל שימוש בחומרי פיתיון המושכים את המזיק לקחת את הקפסולה לתוך הקן שלו.

השירות ניתן 24 שעות למעט שבת באזור המרכז, בקעת אונו, השרון והשפלה. במקרים דחופים יש אפשרות להגיע תוך שעה לביצוע הדברה בבית עם בעלי חיים.

חשוב לציין אופי ההדברה משתנה ממזיק למזיק. כל מקרה לגופו. למעט עכברים או חולדות יש לצאת מהבית עם הבעל חיים. קליין הדברות צברה לעצמה ניסיון רב ואנחנו מבצעים הדברה בבית עם בעלי חיים באחריות ותוך שמירה על כל החוקים והכללים הנדרשים בחוק.

להזמנת שירות מנצח התקשרו עכשיו לביצוע הדברה בבית עם בעלי חיים – 052-8732060.