הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון, דברי שכדאי לדעת!

קליין הדברות מספקת שנים רבות הדברה בהוד השרון. הדברה ירוקה זה אנחנו. היתר הדברה של משרד איכות הסביבה 1779. אצלנו כל לקוח מקבל הדברה ירוקה ותעודת אחריות במחיר הוגן. אצלנו שמים דגש על אמינות, מקצועיות ועמידה בזמנים. הזמן היום הדברה בהוד השרון במחיר מנצח 052-8732060

העיר הוד השרון מגדירה את עצמה בתור עיר קהילה ירוקה במאה אחוז. ובשנת אלפיים ועשר זכתה בדגל היופי של המועצה לישראל יפה. קליין הדברות שמה לעצמה בתור דגל לעבוד רק עם חומרי הדברה ירוקה. אגף התפעול ומחלקת איכות הסביבה בעיריית הוד השרון מבצעים המון טיפולי מנע למען תושבי הוד השרון. בנוסף לזה העיר צועדת ושואפת קדימה לחיים ירוקים כמו נקודות מחזור של בקבוקים,נייר, בטריות ומכשירים אלקטרונים, מתכני טכסטיל, הפרדת פסולת על ידי פחים וכדומה.   בדומה לעיר הוד השרון גם קליין הדברות נותנת שירותי הדברה ירוקה.

מסביב לעיר הוד השרון ישנם מספר מושבים כמו גבעת חן, רמות השבים, כפר מל"ל, גני עם, ירקונה, עדנים, נווה ירק  ואלישמע. כמובן שגם בהם קליין הדברות מספקת שירותי הדברה נגד מזיקים ומכרסמים. העיר הוד השרון יושבת על חלקות אדמה חקלאיים אשר חלק מהם הופשרו לאחרונה לבנייה. דבר זה גורם משמועתי לעליית התפוצה הנראית של חרקים ומכרסמים.

הדברה בטוחה מתבצעת על ידי חומרי הדברה מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה. כולל הציוד הכי משוכלל. קליין הדברות רכשה לעצה עם השנים ניסיון רב ואצלנו כל לקוח מקבל 100 אחוז של הצלחה.

חרקים מופעים בכל ימות השנה בעיקר היכן שיש מסחר של מזון וסביבה פעילה של בני אדם החרקים הנפוצים ביותר הם, תיקנים, נמלים, פרעושים, פשפשים, קרציות, צרעות, דבורים, דג הכסף, טרמיטים, עש, זבובים, יתושים, כיני יונם, תולעים, קרדיט האבק, חפרפרות, חולדים, עכברים, וחולדות. לכל אחד ואחד מהמזיקים הללו יש לנו פתרון של ניטור הדברה ומניעה המלווה בתעודת אחריות ו 100% הצלחה.

אחרי הדברה מומלץ לצאת מהבית למספר שעות ולפני הכניסה לבית ולאוורר את הבית לפחות רבע שעה לפני הכניסה.

פורסם בקטגוריה הדברה בערים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *