הדברה ירוקה נגד ג'וקים

הדברה ירוקה נגד ג'וקים, מה חשוב לדעת?

שעתיים יציאה מהבית הדברה ללא ריח, תעודת אחריות לשנה ללא תשלום על ביקור חוזר. תוצאה מהירה, הדברה ירוקה נגד ג'וקים 24 שעות הזמן עכשיו 052-8732060. רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה.

קליין הדברות מספקת שירותי הדברה ירוקה לכל בעיית החרקים. היום בזכות התפתחות המדע אנחנו מספקים הדברה ירוקה נגד ג'וקים על ידי נוסחה מיוחדת. בעבר הלא רחוק היו חומרי הדברה זרחניים אשר מחקרים מוכיחים שהם פוגעים בבני אדם וחיות. דבר זה השתנה וקליין הדברות עובדים עם חומרי הדברה ירוקה נגד ג'וקים ושאר החרקים. חומרי הדברה הללו נחקרו ונבדקו והם מאושרים לשימוש תברואתי לשימוש בבית הלקוח על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה.

ההבדל בין הדברה רגילה להדברה ירוקה

הדברה ירוקה זה למעשה חומרים המופקים מצמחים. החומר פוגע בחרקים ללא שום נזק עתידי לבני אדם, ילדים, חיות מחמד ורכוש. הדברה ירוקה נגד ג'וקים נותנת אפקט של חיסול עד שנה מיום הריסוס. קליין הדברות נותנת תעודת אחריות כתובה לשנה. פירוש המילה ג'וקים בעברית זה תיקנים. השם נובע מהמילה תיק, מכל תיק יוצאים כמה תיקנים. צבע התיק שחור וגודלו כגודל פירור.

ביצוע הדברה ירוקה נגד ג'וקים – יש לצאת שעתיים מהבית, לפנות מתחת לכיור מטבח ולהזיז מה אשר אפשר מקירות הבית. כאשר יש ג'וקים בתוך הארונות מטבח יש לפנות את הארונות. אחרי הריסוס יש לסגור את חלונות הבית ולאוורר רבע שעה לפני הכניסה לבית.

ישנם ארבע סוגים נפוצים של ג'וקים  –

תיקן אמריקאי – חי בביובים, ומקורות לחים הנפוץ ביותר. גודלו גדול צבעו חום אדום מעופף ושוחה במים. אחריות לשנה.

תיקן מזרחי – חי במרפסות, לא עף אבל בעל כנפיים שחור דומה לחיפושית אחריות לשנה.

תיקן פסים חום – נמצא בארונות אשר מכוסים בנייר, בעל פסים חומים אחריות לשנה.

תיקן גרמני – גודלו קטן, בצורה מלבנית נמצא בתוך מנועים של מוצרי חשמל, משקופים, ארונות מטבח וחיפוי קירות. דורש טיפול מיוחד זמן אחריות קצר.

בנוסף לריסוס יש אפשרות להוסיף ג'ל מיוחד אשר מצוין לביצוע הדברה נגד ג'וקים. פעולה זאת מצוינת במיוחד נגד התיקן הגרמני.