הדברה ירוקה עש

הדברה ירוקה עש, איך עושים את זה?

קליין הדברות המובילה בתחומה מספקת שירות הדברה ירוקה עש ונגד שאר המזיקים. מחירים ללא תחרות, תעודת אחריות מלאה. רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה. יעוץ ראשוני חינם, יחס אדיב, מקצועיות ואמינות. זמינות מיידית ישירות למדביר אסי קליין – 052-8732060.

עש למעשה זה סוג של פרפר. חרק זה הוא בעל מחזור חיים מלא ביצה, זחל, גולם ופרפר בוגר.  עיקר הנזקים הנגרמים בבית מבעיית עש זה בגדים ומזון. ישנם כמה סוגים של עש, העיקריים הם עש הבגדים והשני עש המזון. שניהם נראים כמעט אותו דבר אבל לכל אחד יש העדפה אחרת, החשיבות של שימוש בהדברה ירוקה בכל הנוגע לעש היא קריטית.

עש הבגדים – התולעת היא זאת אשר מחוררת חורים בבגדים. היא נמשכת לסוג מסוים של בד או צבע מסוים. טיפול נגדם מתבצע כאשר הארון ריק מבגדים. הבגדים צריכים לעבור כביסה או מייבש כביסה או להוציא אותם לשמש. מומלץ לבצע הדברה ירוקה עש. הכביסה גורמת לבישול הביצים והריגה של שאר הדרגות של העש. שום דבר חי לא יכול לשרוד מעלות חום גבוהות.

עש המזון – רואים בתים של הגלמים על התקרה בדרך כלל צבע כהה. בתוך הארונות רואים פרפר עש בוגר ותולעים. טיפול נגדם נעשה על ידי בדיקה של מוצרי המזון. זריקה של אוכל נגוע או שקיות מחוררות בחורים. מומלץ לבצע הדברה ירוקה עש. חשוב לנקות את הארונות מחשש לביצים ושאר דרגות של עש אשר עין בלתי מזוינת יכולה לראות אותם.

קליין הדברות מובילה בביצוע הדברה ירוקה למזיקים וכמובן הדברה ירוקה עש. יש לנו פתרונות הדברה מהמובילים במשק. ציוד טכנולוגי מתקדם וניסיון אשר נרכש במהלך השנים. כל זה לצד שירות אדיב במחיר ללא תחרות. קליין הדברות צועדת קדימה ואנחנו עובדים בעזרת החומרים המשובחים ביותר שיש היום בשוק.

בעבר הרחוק היה מומלץ להשתמש בחומרים מסוכנים כמו זרחן אורגני או שימוש באבוקות עשן. טיפול מסוג זה הוא פסול ומשרד איכות הסביבה לא ממליץ עליו בכלל. ישנם חומרים טובים היום אשר מבצעים את העבודה לטווח ארוך. טיפול נכון במקום האירוע על ידי ניקיון המטבח או כביסה של הבגדים כולל הדברה ירוקה עש פותרת את הבעיה בלי סכנה לבני הבית והסביבה.