הדברת מזיקים ירוקה

הדברת מזיקים ירוקה, פגיעה במזיקים בלבד

הדברת מזיקים ירוקה היא עוד אחד מהשיפורים שההתקדמות הטכנולוגית הביאה לנו. אך לא רק הטכנולוגיה אחראית לפיתוח ההדברה הירוקה אלא גם המודעות שהתגברה לנזקי ההדברה הרגילה נתנה את חלקה ותרמה לפיתוח הדברה הירוקה.

הדברה ירוקה מבטיחה לנו כי נוכל לישון בשקט בביתנו ולא נצטרך לחשוש מחומרים כימיקלים שאינם בריאים לנו. לא פחות חשוב מכך היא העובדה שההדברה הירוקה אפקטיבית כנגד מזיקים אף יותר אם לא בדיוק כמו הדברה רגילה וכך היא מחזיקה בשני יתרונות. הדברת מזיקים ירוקה בטוחה יותר לנו, לילדנו, לבעלי החיים, לאיכות הסביבה, לדור העתיד ובהחלט לא כדאי להתפשר על הדברה רגילה. בבואנו לבחור בהדברה ירוקה, חשוב לבחון כי המדביר הנו מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

מזיקים – צרה אמיתית

לא רבים מודעים לכך, אך מגפת הדבר השחור החלה על ידי חולדות וקטלה בימי הביניים למעלה מ-60 מיליון איש באסיה ואירופה. לשמחתנו כיום הדבר השחור מוגר, אך החולדות ומזיקים אחרים ממשיכים ומפיצים מחלות אחרות. מזיקים הנם מפגע תברואתי הדורש טיפול מידי וללא פשרות, כל המתנה טיפול בנגע המזיקים – פוגע ישירות בבריאות הסובבים ובתשתיות שעליהם עמלנו קשות. גם ההומניים ביננו יסכימו כי זהו מפגע אמיתי לתת למזיקים לשהות בביתנו, בין אם מדובר בחרקים ובין אם מדובר בסוגי מכרסמים למיניהם. כשמם כן הם, מזיקים פוגעים בסביבתם ומזיקים לה.

כיצד עובדת הדברת המזיקים הירוקה?

הדברת מזיקים ירוקה בנויה על שימוש בחומרים טבעיים שמטרתם לא בהכרח להרוג את המזיקים אלא לגרום להם לשהות בשטח אחר שהוא לא שטח מגורינו. משתמשים כיום בשיטות הרחקה אלקטרוניות, במלכודות רבות וחומרי הדברה אשר אינם פוגעים בסביבה. איש מקצוע מנוסה הבקיא בעבודתו יכול באמצעות הדברת ירוקה למנוע מביתכם לשרוץ במזיקים למשך זמן רב מאוד, לא רק על ידי השיטות שהוזכרו לעיל אלא גם על ידי כך שידריך אתכם אילו חורים כדאי לסתום בביתכם, כיצד למנוע ממזיקים כאלו ואחרים להיכנס לשטח ביתכם ועוד, שכן הוא מכיר את דרכי ההתנהלות של המזיקים השונים.

חשוב שתדעו – הדברה ירוקה מתבצעת ללא ריח וללא צורך פינוי בית ומשרדים!

אם ברצונכם לבצע הדברת מזיקים ירוקה עוד היום –  צרו קשר בטלפון 052-8736020 עם אסי קליין – איש מקצוע בעל הסמכה וניסיון רב, מומחה בתחום הדברה ירוקה – לפונים דרך האינטרנט תוענק הנחה מיוחדת!