הדברת נמלים ירוקה

כל מה שרציתם לדעת על הדברת נמלים ירוקה

מתי הזמן הנכון להזמין הדברת נמלים ירוקה? באותו רגע בו גיליתם נמלים שהולכות על השיש מטבח שלכם! כיום אין צורך אפילו לחכות דקה אחת מיותרת ולסבול מנוכחותם, שכן הדברה ירוקה מספקת לכם פתרון מושלם מהיום להיום, ללא צורך בהכנות מוקדמות, ללא צורך בפינוי הבית, ללא צורך בהרחקת ילדים וחיות מחמד מהבית לשלושה ימים וללא ריח!

אנשים רבים נמנעים להזמין שירותי מדביר שכן אינם מודעים לפתרונות החדישים הקיימים כיום בשוק. הרוב הגדול עוד מנסה את כוחותיו נגד המזיקים הקטנים ויום אחרי יום נכשל במשימה וזאת, כי לא מצליחים לרוב לעלות על עקבות הקן ולחסל את הבעיה מהשורש. ההדברה הירוקה מוכיחה את עצמה בהדברת נמלים אף טוב יותר מהריסוס הקונבנציונאלי ומונע מכם טרטורים מיותרים, לילות ללא שינה וחשוב עוד יותר – בית נקי מנמלים.

תוצאה חיובית ללא נזק

השיטה העיקרית הנמצאת בשימוש להדברת נמלים ירוקה, קרויה הדברה בג'ל. מדובר בשיטה אשר אינה פוגעת בסביבה כלל. נעשה שימוש בחומר בעל רעילות נמוכה ביותר עבור הנמלים ואינו רעיל כלל לבעלי חיים ולאנשים. הנמלים אוספות אותו כאוכל אל הקן ולאחר מספר ימים הקן מתחסל וכך גם ביקור הנמלים אצלכם בבית או בגינה. אם יש באפשרות המדביר להתחקות אחר הקן מה טוב, וגם אם לא – הרי שהנמלים עושות את העבודה נאמנה. שיטה זו טובה יותר מאשר הריסוס במספר רבדים, ראשית אין צורך כאמור לפנות את תכולת המטבח, אין צורך בפינוי הבית, אין חשש להרעלת ילדים, מזון ובעלי חיים וכמובן אינה מזהמת את הסביבה. ניתן לבצע הדברה זו תוך חצי שעה עד שעה ובהתראה קצרה המדביר המוסמך יוכל לבקר במעונכם.

מחיר ללא תחרות – אסי קליין הדברות

מעבר לכך שאתם יכולים להיות בטוחים שאחרי ההדברה הירוקה שלנו הנמלים לא תחזורנה למטבח שלכם, אתם גם יכולים להיות בטוחים שהמחירים שתקבלו אצלנו יהיו ללא תחרות. המחיר לרוב מושפע כמובן מגודל השטח שיש להדביר, מכמות המזיקים שבשטח ומשיטת ההדברה, אך אם פניתם אלינו דרך האינטרנט – נוכל להעניק לכם הנחה.

לקבלת הצעת מחיר להדברת נמלים ירוקה, התקשרו עוד היום למספר 052-7832060, נשמח לעמוד לשירותכם בהתראה קצרה!