הדברה ירוקה נגד פרעושים

הדברה ירוקה נגד פרעושים, דברים שמומלץ לדעת

היום החוכמה זה לבצע הדברה ירוקה נגד פרעושים בלי לזהם את הבית בחומרים מיותרים. קליין הדברות אשר עובדת עם חומרי הדברה ירוקה יודעת לבצע זאת. קליין הדברות קיימת מעל שבע עשרה שנה ובעלת מוניטין וניסיון רב שנים. הזמן עכשיו במחיר מנצח – 052-8732060

ביצוע הדברה ירוקה נגד פרעושים – קליין הדברות משתמשים בחומרי הדברה ירוקה המיועדים לחיסול פרעושים והימנעות מהזחלים להפוך להיות בוגרים. חומרי ההדברה אשר בשימוש הם בעלי נוסחה מיוחדת מהדור הרביעי של חומרי ההדברה הירוקה. הם פוגעים אך ורק בפרעושים ללא פגיעה באדמה, חיות המחמד, בני האדם, ילדים ורכוש. ההדברה בטוחה ומלווה בתעודת אחריות מלאה. המחיר הוא ללא תחרות. רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה.

הסבר על פרעושים – הם חרקים קטנים וטפילים של יונקים וגם עופות. יש להם רגליים הבנויים לקפיצה. הם ידועים בתור מעבירי מחלות. נמצאים היכן שיש חיות בעיקר כלבים וחתולים. בארץ ישראל ידוע על כמה עשרות של מינים של פרעושים. בעלי מחזור חיים מלא, הזחלים חיים על הקרקע בעיקר בסיבים של בדים כמו שטיחים ומזרונים. נקבת הפרעוש מטילה מעל כמה מאות של ביצים לאורך החיים שלה. מחזור חיים = ביצה, זחל, גולם ובוגר. רק הבוגר עוקץ ומוצץ דם על מנת להתפתח. ביצה הצבע לבן ולקראת ההתפתחות הופך לצהוב. זחל חי על הקרקע והסיבים לא יכול לסבול אור, צבעו לבן ובעל סיבים אוכל כל דבר אורגני. גולם יכול להיות בתרדמת אפילו שנה עד הופעה של פונדקאי, טווי בפקעת לבנה. פרעוש בוגר גוף פחוס, רגליים ארוכות מופיע מצבע אדום עד שחור. נמצאים בגודל של עד שלושה מ"מ, מוצץ דם על מנת להתקיים נמצא על היונק.

הדברה ירוקה נגד פרעושים – על מנת להימנע מפרעושים יש להבין את הביולוגיה שלהם. כפי שרשום למעלה בהסבר על פרעושים. יש להבין רק הפרעוש הבוגר חי על היונק, שאר הזחלים, הביצים והגלמים חיים על הקרקע. לכן על מנת להפטר ממכת פרעושים יש לבצע כמה דברים. ראשית יש לטפל בחיה הנגועה על ידי תכשירים מיוחדים נגד פרעושים. דבר שני יש לשאוב שטיחים ומזרונים. דבר שלישי הדברה ירוקה נגד פרעושים.

חשוב לדעת פרעושים הם מטרד בריאותי הם מעבירים מחלות גורמים למציצת דם ואנמיה והעקיצות שלהם הם מטרד.