הדברה נגד קרציות ופרעושים

הדברה נגד קרציות ופרעושים , לעשות את זה נכון!

אחת ההדברות הנפוצות ביותר היא הדברה נגד קרציות ופרעושים. הדבר נדרש בעיקר היכן שישנה סביבה של חיות כמו כלבים וחתולים. כאשר החום עולה, הנוכחות של קרציות ופרעושים מוגברת. קליין הדברות נותנים שירות מהיר ויעיל נגדם במחיר ללא תחרות, בעזרת פורמולה מיוחדת מהדור הרביעי של החומרי הדברה נגד קרציות ופרעושים. הזמן עכשיו 052-8732060.

קרציות ופרעושים ידועים כטפילים השוכנים על גוף של חיות ממשפחת היונקים כדוגמת כלבים וחתולים. מטרת הטפיל זה לשהות על גוף האובייקט ולמצוץ את דמו. כאשר יש נוכחות של בני אדם הם נמשכים אל בני האדם וכך מרגישים עקיצות ומופעים כתמי דם וסימנים של עקיצות. דם של בעלי חיים יכול להכיל מחלות אשר דם האדם לא יכול להתמודד אם מחלות אילו. מצב זה נחשב מסוכן, לכן ידוע על העברת מחלות מהדם של הכלב והחתול אל בני האדם. דבר זה דורש הדברה נגד קרציות ופרעושים.

קליין הדברות מומחים בביצוע הדברה נגד קרציות ופרעושים וכן מניעה נגדם. אנחנו עובדים בעזרת חומרי הדברה ירוקה וציוד מתקדם, ללא פגיעה בבני אדם והחיות החיים בסביבה. יש לנו ניסיון בתחום ההדברה למעלה משבע עשרה שנה וכל הדברה נגד קרציות מתבצעת בשיטת ה I p m. קרציות ופרעושים שוכנים בסיבים של בדים, חריצי האריחים ופינות הבית. הטיפול מלווה בחומר מיוחד נגד פרעושים אשר מעקב את הגדילה שלהם וחומרי הדברה נגד קרציות ופרעושים.

הסבר קצר על קרציות – הקרציות שייכים למשפחת העכבישניים ישנם שני סוגים של קרציות, קרצייה רכה וקרצייה קשה. הקרציות זקוקים לדם של יונק על מנת להתקדם. לאחר המציצה הם יורדים מהחיה. קרציות ידועים כמעבירי מחלות מסוכנות מאוד.

הסבר קצר על פרעושים – הפרעושים זקוקים לדם של יונקים הם מוצצים את דם האוביקט. צבעם שחור וצורתם שטוחה. הם גלגול מלא והטלת הביצים מתבצעת היכן שיש מקום מחבוא כמו ספות ושטיחים. הם קופצים ויכולים להגיע עד מטר. מסוכנים מאוד וכמו הקרציות גם הם מעבירים מחלות מסוכנות.

הזמן עכשיו הדברה קרציות ופרעושים על ידי מדביר מקצועי בעל ניסיון של למעלה משבע עשרה שנה. היתר הדברת מזיקים 1779 נגד קרציות ופרעושים -052-8732060.