הדברה תיקן גרמני

הדברה תיקן גרמני הזמן עכשיו  052-8732060

במחיר משתלם במיוחד ו-100% אחריות !

הדברה ירוקה ללא ריח, מענה טלפוני 24 שעות, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים, בלי פינוי כלים.

כחלק מהדברת ג'וקים אחד האויבים הכי גדולים של המדבירים הוא  התיקן גרמני, (ג'וק גרמני) הוא ג'וק קטן מאוד אשר חי במטבחים של בתים, משרדים, פאבים, מסעדות וכל מקום שיש שם מזון. תיקן גרמני מאוד אוהב לשבת במנועים של בר מים, מדיח כלים ומיקרוגל. הוא נראה בעיקר בלילה וגם אוהב להשתכן בתוך הצירים של ארונות המטבח. שמו של תיקן גרמני מקורו מהטלת התיקים השחורים שהוא מטיל, מכל גרגיר שחור כזה יוצאים לפחות ארבעה תיקנים. לכן אם רואים את התיקים הללו חשוב מאוד לנקות אותם.
צבעו חום בהיר, גודלו קטן בין ס"מ אחד לשניים, חי במחזור חיים עד ארבעה חודשים. מתפתח מהר מאוד נמשך לסוכר ושומנים יבשים. תיקן גרמני מזהם את כל הסביבה שלו על ידי הטלת התיקים שלו.
תיקן גרמני חי במקומות חמים שיש שם מנועים כמו תנורים, מיקרוגלים, מכונות קפה, ברים של מים ולמעשה כל דבר שיש לו מנוע חשמלי .ג'וק גרמני זה יכול לחיות תקופה ארוכה ללא אוכל ומים וזמן ארוך עם שאריות מזון ומים.
הדברת תיקן גרמני זה דבר לא קל בכלל מאחר ואי אפשר לבצע הדברה עם חומרים נוזליים על מוצרי חשמל.
אנחנו מבצעים הדברת תיקן גרמני לפי שיטת ה-ipm איטור ניטור ובקרה. קליין הדברות מבצעת הדברת תיקן גרמני בשיטות מתקדמות ביותר ע"י אבקות מלכודות וג'ל מיוחד.
יש לנו ניסיון רב וטכנולוגי נרחב שנרכש במשך השנים ואנחנו מבצעים את פעולת ההדברה תוך שמירה קפדנית על המזון והסביבה. קליין הדברות בעלת ניסיון של מעל שבע עשרה שנה ופתרנו כל בעיית תיקן גרמני.

חשוב לזכור אחרי הדברת תיקן גרמני חשוב לבצע ניקיון יסודי במטבח ולנגב או לשטוף את כל המוצרים שבאו במגע עם התיקן הגרמני. ביצוע הדברה מסוג זה דורשת המון ידע וניסיון לכן חשוב להזמין מדביר בעל תעודת מדביר מוסמך, על ידי משרד איכות הסביבה. בקליין הדברות מומחים בביצוע הדברת תיקן גרמני אנחנו עובדים עם מיטב הציוד והחומרים. קליין הדברות חרטה על דגלה לעבוד אך ורק עם חומרים ירוקים להדברה וכן אנחנו נותנים תעודת אחריות על כל הדברה.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    captcha