הדברה תיקן פסים חום

הדברה תיקן פסים חום – המלצות וטיפים לביצוע הדברה.

הדברה ירוקה ללא ריח של תיקן פסים, מענה טלפוני 24 שעות, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים, בלי פינוי כלים.

תיקן פסים חום חי בתוך ארונות שיש בהם כיסוי נייר,  תיקן פסים חום   בעל כנפיים עם פסים חומים, לנקבה של תקן פסים חום יש כנפיים קצרות.  תיקן פסים חום זה אוהב מקומות חמים והיכן שיש מים ומזון.

תיקן פסים חום חי בערך חצי שנה והוא פעיל לילה. הנקבה לא מתעופפת והזכר כן מתעופף.
הדברה–  טיפ אין לשים נייר הארונות מאחר שנייר בתוך הארונות משמש להם בית ומחסה. אפשר לשים חומרי הדברה על מנת לחסל אותם ולא לשים כיסוי נייר בארונות. מראה די מפחיד כאשר רואים תיקן פסים חום בארון, אפשר ממש להיפטר ממנו אם שומרים על כללים מסוימים. טיפים חשובים למשל אם רואים הרבה נקודות שחורת בתוך הארון יש לנקות אותם, מאחר שכל נקודה שחורה כזאת היא למעשה תיק של תיקן פסים חום, ומכל תיק כזה יכול לצאת בין שניים עד ארבע תיקנים.
קליין הדברות מומחים בביצוע הדברת תיקן פסים חום.  יש לנו ניסיון רב שנים ואת כל הידע הטכנולוגי שנרכש במשך השנים. תיקנים הם מעברי מחלות הם שוכנים בפחי זבל, גרוטאות, מחילות של עכברים וחולדות, הם נושאים על גופם המון מחלות תקן פסים חום לא שונה משאר התיקנים. תיקנים עושים צואה ושתן בתוך הארונות וחיים אורך חיים מלא. הדברת תיקן פסים חום נעשית רק לאחר שמפנים את הארון ומוצאים ממנו את הנייר שבו. קליין הדברות מומחים בביצוע הדברת ג'וקים ותיקן פסים חום ובכלל של תיקנים, יש לנו ניסיון רב שנים ואנחנו עובדים בציוד החדיש ביותר.

טיפים –

לא לשים כיסוי נייר בארונות זה בית גידול בשבילם. ניקיון לפחות אחת לחודש. לא לאגור דברים ולא להשאיר מזון פתוח. הדברת תיקן פסים חום לפחות פעם אחת בשנה, מומלץ לקראת הקיץ.

הדברה מהיום להיום, יעוץ ראשוני חינם, מחירים נוחים, יחס אדיב, תעודת אחריות מלאה לשנה מיום ביצוע הדברת תיקן פסים חום. אצלנו כל לקוי יוצא מרוצה.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    captcha