הדברת חלזונות (שבלולים)

הדברת חלזונות (שבלולים). איך עושים את זה?

קליין הדברות מומחים בביצוע הדברה ירוקה לכלל המזיקים במיוחד בביצוע הדברת חשופיות ובביצוע הדברת חלזונות. מענה 24 שעות ביממה שימוש בחומרי הדברה ירוקה נגדם. היתר הדברת מזיקים 1779 של משרד איכות הסביבה. הזמן היום הדברה ירוקה במחיר מנצח – 052-8732060.

כל אדם אשר יש לו גינה בבית מכיר את ההופעה של החלזונות או חשופיות. הם מתחילים לטפס על הקירות והחלונות ומשאירים סימנים של רוק. הופעתם גורמת למטרד אך הם לא רעילים. קליין הדברות פיתחה עם השנים נוסחה מנצחת נגד חלזונות וחשופיות. כל חומרי ההדברה הם חומרי הדברה ירוקה אשר מאושרים על ידי משרד איכות הסביבה.

ידוע בעולם למעלה משישים אלף מינים שונים של חלזונות, הם בין הראשונים בעולם החי ומקורם ממי הים. הם נצפים בכל מקום והם שייכים למשפחת הרכיכות. חלזונות, שבלולים וחשופיות. הם חיים בים וביבשה. חלזונות יותר פעילים בעונת החורף ובקיץ הם נכנסים לשנת קיץ, את זה הם עושים בתוך הקונכייה שלהם.

הדברת חשופיות – חשופיות הם למעשה ממשפחת החלזונות, הקונכייה שלהם נמצאת בתוך בטנם. המראה של חשופיות הוא צורה של רוק ארוך ובתוך הגוף שלה יש לה רעל ארסי המגן עליה מטורפים טבעיים. חשופיות אוכלים דברים מן הצמחים וכן הם נמשכים לעובש ואזוב. רואים אותם בחצרות הבתים בביובים ובתוך מקומות תחתונים כמו מקלטים ומרתפים. חשופיות יודעים לטפס מצוין והם שוכנים על הקירות. הדברת חשופיות נעשית על ידי חומרי הדברה נגדם ואמצעי חומרי המלחה.

הדברת חלזונות – שמו המקובל ביותר הוא שבלול, למעשה שבלולים הם ממשפחת הרכיכות הגדול ביותר בטבע. הם בעלי קונכייה השומרת עליהם מפני תקיפה של טורפים בטבע, דבר נוסף הקונכייה משמשת אותם בקיץ לתרדמת שלהם. ישנם הרבה סוגים שונים של חלזונות (שבלולים) בגדלים שונים וצבעים שונים. חלזונות אוכלים צמחים מתים וצמחים טריים, חרקים קטנים, פטריות, אזוב ועובש. שבלולים חיים בסביבה היכן שיש אבני גיר ואדמה לחה וקשה. רוב הסוגים של חלזונות חיים בשעות הלילה. הדברת שבלולים נעשית בעזרת חומרי הדברת חלזונות וחומרי המלחה.

אם נמאס לכם לשיר "ברלה ברלה" צא החוצה, התקשרו אל קליין הדברות וקבלו הדברה חלזונות ירוקה במחיר מנצח – 052-8732060.