הדברת קן צרעות

הדברת קן צרעות, מי עושה את זה?

מומחה בחיסול קן צרעות הזמן היום הדברת קן צרעות במחיר משתלם במיוחד – 052-8732060.

קליין הדברות נותנת שירותי הדברה בצורה מהירה ויעילה עם אחריות מלאה על כל הדברה. רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה. גילוי של קן צרעות והדברת קן צרעות בצורה בטוחה בלי פגיעה בסובבים. ניסיון של למעלה מ17 עשרה שנה ובציוד טכנולוגי מתקדם.

קן צרעות – בית של הצרעות למעשה זה כוורת. מלכת הצרעות מתחילה בבניית קן צרעות בחודש מאי וכבר בחודשים החמים הקן פעיל. מטרת הצרעות בקן הוא לדאוג לדור ההמשך ולבניית הקן. רוב הצרעות עוזבות במהלך היום את הקן וחוזרות בערב. הם יוצאות לאסוף אוכל ושתייה וחומר לבניית קן הצרעות. ישנם צרעות הנשארות בקן ומטרתם לשמור על הקן והמלכה וכן להאכיל את הצרעות הקטנות שעדיין לא בגרו.

הסבר קצר על צרעות – צרעות שייכים למשפחת הדבוראים. מלכת הצרעות היא שליטה על הקן. כל אורך החיים של הצרעות, הוא שיתוף פעולה ונאמנות עיוורת למלכת הצרעות. ישנם שני סוגים עיקריים של צרעות בישראל הצרעה הגרמנית והצרעה המזרחית. צרעות אוכלות הכול במיוחד בשר. במהלך הלילה הם חוזרים לקן ובבוקר הם יוצאים שוב. מילה נרדפת לצרעה זה דבור.

חיסול קן צרעות – ראשית יש לזהות את מקור הקן. כאשר לא מוצאים את הקן אפשר להשתמש בפיתיון רעיל על ידי בשר. כאשר מוצאים את הקן ראשית יש להיות מוגן בבגדים נכונים. יש לחסל את הקן בחומר הדברה מתאים. פעולה זאת דורשת המון ניסיון ומיומנות.

היכן אפשר למצוא קן צרעות – קן צרעות נמצא על צמרות העצים, חיפוי קירות חיצוניים, חורי מזגן וצינורות בולטים, בתי גלילה של תריסים, גגות בתים, דודים, מתקנים בעלי גג, חורים באדמה ובחורים של גזעים של עצים ועוד מקומות מוזרים והזויים.

הדברת צרעות – דבר זה מסוכן מאוד, כאשר מתחילים לתקוף את הצרעות הם מחפשים לתקוף בחזרה והם תוקפים בעשרות ובמאות תלוי בגודל של הקן צרעות.

קליין הדברות פועלת שנים רבות יש לנו המון ידע וניסיון. כל הדברת קן צרעות מלווה בייעוץ איך דבר זה לא יחזור שנית. כל הדברת קן צרעות מלווה בתעודת אחריות ובמחיר ללא תחרות הזמן היום הדברת קן צרעות על ידי מומחה- 052-8732060.