הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה, איך עושים את זה? האם יש פתרון עם אחריות? הכל בהמשך המאמר

עליתם בלילה אל המיטה לישון, ותוך מספר דקות התחלתם להרגיש עקיצות בגוף, עקיצות מטרידות שהורסות לכם את את הלילה, הגיע הזמן שתכירו את הקללה שנקראת פשפש המיטה.

כך נראים פשפשים בבית

כך נראים פשפשים בבית

המיטה היא ללא ספק המקום החשוב לנו ביותר בבית, בלי שנת לילה טובה כל התפקוד שלנו נהרס, ובעניין הזה בדיוק תוקפים פשפשי המיטה, הם מתחבאים בתוך המזרנים ומתרבים בתוכם בקצב מטורף, ככל שהם מתרבים יותר הם נעשים חוצפנים יותר, וצמאי דם יותר, וכך מרחיבים את אזורי הפעילות שלהם.

האם יש פתרון למטרד שנקרא פשפש המיטה?

אז חשוב לנו להרגיע, כן, יש פתרון, קליין הדברות מציעים פתרון מלא על ידי שימוש בקיטור מקצועי וחומרי הדברה המאושרים על ידי משרד להגנת הסביבה, אנו מציעים ניטור מלא לפני פעולת ההדברה ואחריות על הדברת פשפש המיטה. מחיר הוגן ושווה לכל כיס. אצלנו בקליין פתחנו מומחיות עם השנים בביצוע הדברת פשפש המיטה, מזמינים אותך להתקשר ישירות אל המדביר אסי קליין בנייד 052-8732060

אז איך מתבצעת ההדברה?

דבר ראשון לפני שנגשים לפעולת הדברה, יש לבצע קודם כל זיהוי מוחלט  של המזיק, לפעמים חל בלבול אצל הלקוחות בין הדברת פרעושים להדברת פשפשים, אז מספר סימנים שיעזרו בזיהוי.

התלונה הראשונה העולה היא עקיצות בלילה בזמן השינה. כאשר קמים בבוקר יש כתמי דם על הסדינים. אם רוצים לחפש אותם הם יופיעו בשוליים של המזרן ובסיס המיטה. אך מקור המחבוא שלהם הם בסדקים, תקעי חשמל, חריצים של עץ  בתוך הארונות ומסגרות התמונות בחדר.

רק לאחר שמזהי שבאמת מדובר בפשפש אפשר לגשת לפעולת ההדברה שלהם. הדברת פשפש המיטה נעשית בכמה שלבים והדברה זאת מורכבת מאוד וצריכה להתבצע על ידי מדביר מקצועי.

סרטון על הדברת פשפש המיטה


המדביר המוסמך שמגיע עובר בעזרת קיטור על כל הרהיטים בחדר ארונות, ספות, מזרנים, שידות, מיטות וכדומה. בנוסף המדביר ממשיך לעבור עם הקיטור גם על שקעי החשמל ומשקופי הדלתות.

לאחר שהמדביר מסיים עם פעולת הקיטור יש לעטוף את המזרנים בניילון נצמד, ואסור להוציא אותם לשמש.

את הבגדים יש להכניס למייבש כביסה לשבעים מעלות לפחות (חשוב לשמור על הוראות היצרן בנוגע לחום המותר).

אחרי השלב של הקיטור המדביר מתחיל בביצוע הדברת פשפש המיטה בעזרת חומר הדברה מתאים. בהדברת פשפשים יש לשמור על מספר עקרונות:

פשפש המיטה חזק ועמיד מאוד לכן יכול לקרות שצריך לחזור על פעולת ההדברה שוב,

בכל מקרה יש לחכות לפחות חודש מהדברה להדברה, פעולת חומר ההדברה גורמת להם להתחסל, לא במכה אחת אלה לאט לאט ולכן ממתינים לפחות ארבעה שבועות

הסבה להמתנה בין פעולת הדברה אחת לשנייה היא על מנת שהם לא יפתחו עמידות לחומרי ההדברה.

פשפש המיטה נחשב למזיק לרכוש האדם וגורם לנזקים רבים.

קצת על פשפש המיטה מבחינה ביולגית

פשפש נחשב לטפיל של יונקים של חיות כגון מכרסמים, כלבים וחתולים וחיות כנף כגון עטלפים, יונים ועוד. וכמובן בני האדם שהם יונקים ובעלי דם חם .

פשפש המיטה חי בשלוש שלבים עיקריים. ביציים, חמישה דרגות  של נימפה והדרגה האחרונה של בוגר של נקבה וזכר. אורכו של הבוגר עד שישה מילימטר שטח הגוף שלו בצורה פחוסה בצורת ביצה. מהפה שלו יוצא חדק המשמש למציצת דם האובייקט.  לאחר המציצה של הדם אורך הגוף שלהם מתארך בעוד מילימטר או שניים. צבע הגוף שלו חום או אדום. ביציי פשפש המיטה בצבע לבן והם קטנים מאוד.

התפתחות הפשפש מהירה מאוד וכבר לאחר שלוש ימים, לאחר ההזדווגות הנקבה כבר מטילה מעל שלוש מאות ביצים .לאחר שש ימים כבר פוקעים מהביצים זחלים צעירים של פשפשים. כל מחזור של חיים של פשפש המיטה מגיע לארבעה חודשים לפחות .

הפשפש נזהר מהאור ורוב הפעילות שלו היא בחושך, הם חיים בקבוצות וחיים לפחות שני מטר מבני האדם. חשוב לדעת כל דרגות של פשפש המיטה ניזונים מדם והם יכולים לחיות בלי דם גם מספר חודשים.

כיצד נקבע המחיר להדברת פשפשים?

מחיר הדברת פשפש המיטה נקבע לפי הרבה פעולות, לכן מחיר הדברה נגדם נחשב יקר יחסית לעומת פעולת הדברה אחרת כמו תיקנים, נמלים וכדומה.

לקבלת הצעת מחיר יש להתקשר ל- 052-8732060.

 

 

פורסם בקטגוריה הדברת פשפשים, פישפש המיטה, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *