כינים של יונים

כינים של יונים, איך מטפלים בהם?

חדש ובלעדי פורמולה מיוחדת לטיפול נגד כינים של יונים. 24 שעות ביממה קליין הדברות, מומחים בפתרון הדברה ירוקה כינים של יונים, רישיון הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה. מחירים הכי זולים בארץ הזמן עכשיו 052-8732060.

כינים של יונים – כינים הם למעשה טפילים השוכנים על יונקים או עופות. הם זקוקים לדמו של הבעל חי על מנת להתקיים. ישנם מאות סוגים שונים של כינים. מחזור החיים של הכינים הוא חסר, הם מטילים ביצים וחייבים למצוץ דם כדאי להתפתח. לא הרבה יודעים אבל כל סוג של כינה חייבת להתפתח באזור שהיא רגילה.

למה יש כינים של יונים בבית ? – בדרך כלל יונים שוכנים על אדני חלונות, מזגנים או חלונות אוורור. יונים נמצאים כל השנה והם מקוננים כל הזמן. מה שקורה כאשר מתחיל גלי חום חזקים הביצים של פוקעות ואז הכינים אשר נשרו בזמן הקינון של היונים, בחלונות ושאר המקומות. מתחילים להתפתח והם נכנסים לנעימות בתוך הבית ומחפשים לינוק דם כדאי להתפתח. מצב זה גורם להופעה של עשרות או מאות כינים של יונים להיות בבית. כאשר תופעה כזאת מתחילה יש לפנות מה שאפשר מהרצפה וכן להוציא את כיסויי המיטה סדינים ציפיות וכדומה.

יש לדעת כינים מתרבים בקצב מהיר מאוד ואפילו תוך מספר שעות. טיפול לא נכון יכול לגרום למצב לא נעים מומלץ לתת לבעל מקצוע לפתור את הבעיה של כינים של יונים. קליין הדברות בעלת ותק של שבע עשרה שנים בתחום ההדברה. מומחיות בביצוע הדברת כיני יונים מבצעת הדברה מקצועית נגדם לצד מחיר מנצח. אצלנו יכולת ניטור של הבעיה כולל פתרון ממושך זמן. יש לנו את הידע והניסיון כולל מכשור מתאים ואנחנו משתמשים בחומרי הדברה ירוקה נגד כינים של יונים. כל החומרים מאושרים על ידי רשויות החוק במדינת ישראל.

זיהוי כינים של יונים – הם בעלי צבע בהיר או קהה, קטנים מאוד בערך בגודל של 2 מ"מ. הולכים בשיירות על תקרות וקירות מחפשים פונדקאי על מנת למצוץ דם ממנו. הזמן היום הדברת כיני יונים -0528732060.