הדברת חרקי מזון ומחסן

הדברת חרקי מזון ומחסן, איך עושים את זה?

הדברה ירוקה ללא ריח, מומחיות מיוחדת בביצוע הדברת חדקונית האורז, נובר התבואה, חיפושית המחסן, חיפושית הקמח, חיפושית אורזית משוננת החזה, עש המזון, עש המחסן, עש הקמח ההודי ועש הטבק.  מענה טלפוני 24 שעות, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים. הזמן עכשיו הדברת חרקי מזון ומחסן במחיר ללא תחרות – 0528732060.

קליין הדברות מומחים בביצוע הדברה נגד מזיקי מזון ומחסן. אנחנו משתמשים באמצעים טכנולוגים מתקדמים וחומרי הדברה ירוקה הכוללת מעקבי גדילת חרקים. רישיון הדברת מזיקים 1779. ראשית יש לבצע בדיקה על ידי ניטור איזה מזיק קיים. ניטור זה ידע הגורם לנו לדעת איזה חרק התפתח מה כמות החרקים בארונות. הבנת הבעיה גורמת לידע מקצועי לאיזה פעולת הדברה צריך לבצע.

חרקים החיים ומתרבים במזון יבש ותוצרת חקלאית גורמים נזקים רבים. חרקי מזון ומחסן מסוגלים לחיות זמן רב מאוד ללא מים. מה שקורה בפועל מצב שלפעמים בגלל אי אריזה נכונה הם יופיעו בשקיות ארוזות שאנו קונים בסופר או המצאות שקית פתוחה המון זמן בארון.

קצת מידע על חרקי מזון ומחסן – חרקים אילו בעלי עמידות לשינויים של תנאי מזג האוויר ולחץ. הם מוגנים בכיטין בעלי יכולת התרבות מהירה ויכולים להיכנס לתרדמת. רובם קטנים בגודלם, נמצאים היכן שיש מזון יבש. בעיקר מתחלקים לשתי קבוצות חיפושיות ועשים. ישנם עוד שתי קבוצות של חרקי מזון ומחסן והם פסוקאים ואקריות. ישנם המון סימנים למציאת חרקים במזון או במחסן. רואים ממש חרקים בוגרים תולעים וגלמים חיים או מתים. רואים קורים וסימנים של כרסומים בשקיות ובמזון. הם יכולים לחדור לכל אריזה ולא משנה אם זה אריזת נייר או ניילון, פלסטיק, קרטון ואפילו במקרים קיצוניים גם זכוכית.

הדברה נגד חרקי מזון ומחסן- ראשית יש לנקות ולזרוק אוכל נגוע וחפצים ישנים. דבר שני במפעלים גדולים מבצעים הדברה בעזרת חום או קור. הדברת חרקי מזון ומחסן בבית מתבצעת בעזרת חומרי הדברה ירוקה ומעקבי גדילת חרקים. אנחנו מבצעים הדברה ירוקה נגד חדקונית האורז, נובר התבואה, חיפושית המחסן, חיפושית הקמח, חיפושית אורזית משוננת החזה, עש המזון, עש המחסן, עש הקמח ההודי עש הטבק וכל חרק שונה ומשונה. יש לנו המון ניסיון אשר נרכש במהלך של 17 שנה של הדברה.

על מנת לקבל בית נקי מחרקים הזמן עכשיו במחיר מנצח – 0528732060.