הדברת כיני יונים

הדברה כיני יונים ירוקה ללא ריח, מענה טלפוני 24 שעות, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים, בלי פינוי כלים.

הזמן עכשיו הדברה 052-8732060

במחיר משתלם במיוחד ו-100% אחריות !

הדברת כיני יונים זאת הדברה מסובכת מאוד אשר מבוצעת בטכנולוגיה מתקדמת, קליין הדברות רכשה ניסיון רב במהלך השנים ויודעת לתת מענה אמיתי להדברת כיני יונים.

אנחנו נותנים יעוץ מקצועי חינם, יחס אדיב, מחירים נוחים, תעודת אחריות מלאה!

איך מגיעים אלינו כיני יונים?

כיני יונים מגיעים לבתים בגלל היונים היושבים על אדן החלון או במסתורי כביסה.

בזמן עזיבת היונה מהקן , הכינים מחפשות למצוץ דם אחר והם נטפלים לאדם.

 גוף האדם מושך אותם ולכן לאחר שהם עוזבים את גוף היונה הם נטפלים לבני אדם.

נשיכת הכינה גורמת לגירודים לאלרגיה ומחלות.

כיני יונים מגיעים לבתים בעיקר בחודשי הקיץ החמים, חם להם על הקירות החיצוניים של הבתים והם מחפשים את הקור והנעימות בתוך הבית.

דרכי מניעה והדברת כיני יונים.

מומלץ לנקות את צואת היונים לשים דוקרנים על אדן החלון ולרשת את מסתור הכביסה,וכמובן גם לסתום חורים של מזגנים ולבצע הדברה נגדם לדאוג לסביבה נקייה.

חשוב מאוד לפעול מהר מאחר שהם מתפתחים בקצב מהיר מאוד, כיני היונים מעבירים את דם היונה לדם האדם לכן מצב זה מסוכן מאוד. הדברת כיני יונים צריכה להתבצע על ידי מדביר מורשה בלבד. עם ניסיון רב שנים וידע מקצועי וטכנולוגי. כיני היונים באים ממקום המרבץ של היונים לכן חשוב מאוד לרסס שם.

חשוב לרסס את כל הבית כולל הקירות והרטבה מלאה של הרצפה. חשוב לרסס מזרונים וכריות. לפעמים יש מקרים קשים ויש צורך לבצע בנוסף לפעולת ההדברה עישון בתוך הבית.

לנו יש ניסיון של המון שנים ואנחנו עובדים בשיטות ההדברה המתקדמים ביותר עם מיטב חומרי ההדברה. כל החומרים שלנו מאושרים על ידי משרד הבריאות ואיכות הסביבה.

אנחנו נותנים שירות מהיר ויעיל כמובן במחיר הוגן. חשוב לזכור יש כיני היונים נגועות בדם היונים והם מעבירים את מחלת היונים אל בני האדם. לכן חשוב מאוד ללכת להיבדק אצל רופא  המשפחה על מנת לשלול הדבקות מהם.

הדברה פותרת את בעיית כיני היונים. אנחנו נותנים תעודת אחריות מלאה על הדברת כיני היונים וכן יעוץ חינם.       אחרי פעולת ההדברה חשוב מאוד לכבס כל סוג של בד אשר בא במגע אתם, לשאוב מזרונים וספות,להוציא לשמש כריות ושמיכות.

 

    קליין הדברות בהנהלתו של המדביר אסי קליין בעל רישיון הדברה מס' 1779 מהמשרד לאיכות הסביבה ובעל 17 שנות ניסיון בהדברת כלל סוגי המזיקים, הזוחלים והמכרסמים.
    קליין הדברות מונה צוות מקצועי ואמין שנותן פתרון לכל בעיה, יש לנו ניסיון רב אשר צברנו במהלך השנים, אנו מתחייבים לייעוץ מקצועי חינם, תעודת אחריות מלאה, מחיר נוח לכל כיס, והכי חשוב אצלנו כל לקוח מקבל יחס אישי.
    נשמח לעמוד לשירותך בכל זמן

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה