הדברה תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי הזמן עכשיו 052-8732060 

במחיר משתלם במיוחד ו-100% אחריות !

הדברה ירוקה ללא ריח, מענה טלפוני 24 שעות, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים, בלי פינוי כלים.

תיקן מזרחי זה ג'וק אשר חי במרפסות צבעו שחור ג'וקים אילו לא עפים בכלל, לנקבה יש כנפיים ללא שימוש, לזכר אין בכלל כנפיים, גודל התיקן המזרחי עד שלוש ס"מ.

הנקבה של התיקן המזרחי מטילה את התיקים של הביצים במרפסות אשר הם בוקעים תוך חודש.
זמן מחזור החיים שלהם עד שמונה חודשים.
הדברה– קליין הדברות יש לה ניסיון רב שנים וידע טכנולוגי נרחב על מנת לבצע הדברה תיקן מזרחי.

תיקנים  מרתיעים את בני האדם, המראה שלהם וצורתם די דוחה יש לומר. מדביר כמו קליין הדברות לא מפחד או נרתע מהם. תיקנים חיים בביובים, פחי זבל, עצים חלולים ועליות גג. תיקנים כמו תיקן מזרחי חי באזורים פתוחים ליד בתים ואזורי מגורים כמו מרפסות הבתים. לכן צריך לבדוק אם יש גושים של תיקים או גושים של בוץ.

יש לדאוג לניקיון יסודי של המרפסת ולסגור חורים. יש לזכור תיקן מזרחי מטיל ביצי תיקים ויש לחזור על פעולת ניקיון אחת לכמה שבועות ולא רק פעם בשנה. כמובן יש לבצע הדברת תיקן מזרחי לפחות פעם בשנה.

קליין הדברות נותנת שירותי הדברת ג'וקים והדברת תיקן מזרחי לכל דורש לשוק הפרטי והשוק המוסדי.

תיקן מזרחי לא עף אלה מטייל ממקום למקום, לכן חשוב לרסס מסביב לצדדים ודלת כניסה. חשוב לרסס עם חומרים טובים ומאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה. אנכנו עובדים עם חומרים ירוקים בלבד. קליין הדברות מומחית בביצוע הדברת תיקן מזרחי ויש לנו מאה אחוזי הצלחה בביצוע הדברת תיקן מזרחי. תיקן מזרחי לא יחזור אם נבצע ניקיון יסודי ונוציא לכלוך אשר נאגר אצלנו. תיקן מזרח מטיל את התיקים שלו כמעט בכל מקום כמו קופסאות, עציצים, ודברים ישנים. גם אותם צריך לנקות הצורה מכנית. הדברת תיקן מזרחי אפשר לבצע מהיום להיום. על ידי הזמנה טלפונית למדביר. אנכנו נבצע שירות מהיר ויעיל. על כל הדברת תיקן מזרחי מקבלים תעודת אחריות לשנה.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    captcha