הדברת נמלים בבית

הדברה ירוקה ללא ריח של נמלים בבית, ללא פינוי כלים, אפשרות מהיום להיום, מחירים נוחים.

קליין הדברות המומחים בביצוע הדברת נמלים בבית, יש לנו ניסיון רב ואת כל הידע הטכנולוגי. אנחנו יודעים לאתר מהיכן  הנמלים צצות, לבצע הדברת נמלים במקומות הנכונים ולדאוג שאחרי פעולת הדברת הנמלים שהם לא יחזרו. אנחנו נותנים תעודת אחריות מלאה, מחיר נוח לכל כיס, יעוץ מקצועי חינם, יחס אישי, הדברה ירוקה ללא ריח וללא פינוי כלים.

נמלים נמצאות בעיקר בחצר הבית אבל הם חודרות לבתים בחיפוש אחר מקומות לחים וקרירים כמו האמבטיה הכיור והמטבח.

הזמן עכשיו הדברת נמלים בבית 052-8732060

במחיר משתלם במיוחד ו-100% אחריות !

קצת על נמלים- הנמלה היא חרק חברתי בעלת גלגול מלא חיה במושבות וקינים הנמלה מעבירה מחלות אך לא עושה נזק לרכוש
הנמלים בונים קינים באדמה או בעצים מתים הנמלה מאופיינת במחושים בשני מפרקים בטן וחזה .
רוב הנמלים הם הפועלות שהתקשורת בניהם הם בעזרת המחושים  הנמלה פולטת פרומון שיוצר ריח הם לא רואות לכן בעזרת המחושים הם הולכים בטור (שיירה) הפועלות הבניות כולם עובדות בשביל שהמלכה תוכל להתקיים ולהטיל ביצים המלכה לא יוצאת מהקן אלה פעם אחת בשנה להזדווג (מחול הכלולות),בארץ ידוע על כ-160 מינים של נמלים.

פעולת הדברה ומניעה של נמלים-
סניטציה וניקוי משאריות מזון אטימת סדקים יבוש מקומות לחים ניקוי חצרות חיסול הקינים ע"י איבוק בתכשירי הדברה .
הדברה ע"י פיתיונות שהפועלות יוכלו לקחת לקן והגיע למלכה,הדברה  ע"י פיתיונות בשביל הנמלים קידוח בגזעים והחדרת חומר הדברה ע"י ריסוס,  כלל בסיסי בהדברה לגלות את הקן לעשות ריסוס והדברה בשימוש מושכל בלי לפגוע בסביבה .

את הנמלים אנו פוגשים בעיקר בחוץ. שיירות של נמלים עמלות נושאות מזון על גבן. כשאנו נתקלים בהן בבית, אנו נוטים להיות פחות סלחניים… הדברת נמלים היא אחת משיטות ההדברה המבוקשות ביותר. הדברת נמלים היא קלה ופשוטה לביצוע, אם מדובר בחברה מקצועית ורצינית אשר לה ניסיון רב בשטח ההדברה. מיד נגיע להמלצה על חברת הדברת נמלים בבית אך ראשית קצת על הנמלה עצמה. נמלה- חרק חברתי . הנמלה חיה במושבות ובקינים. ידוע כי  נמלה מעבירה מחלות אך  לעומת זאת  לא גורמת נזק לרכוש.

כיצד פעילות הנמלים ואיך הן מתנהלות? נמלים בונים את הקינים שלהן  באדמה וכן  בעצים מתים. נמלה מאופיינת  על ידי מחושים .רובן של  הנמלים הן פועלות  פשוטות והתקשורת בין הנמלים מתנהלת על ידי המחושים  שלהן. למעשה כל פעולתן של הנמלים מתבצעת על מנת לאפשר למלכה להתקיים ולהטיל את הביצים כל סוגי הדברת נמלים פועלים על כל הנמלים. הדברת נמלים כוללת בערך 160 מיני נמלים. מהדברה פוליש המתמחה בשיטות הדברת נמלים שמענו על פעולות הדברה  ומניעה של נמלים.הפעולות לא מורכבות ולא קשות לביצוע ויכולות לסייע רבות בשמירה על הניקיון,

יש לנקות את השטח משאריות מזון, להקפיד על  אטימת סדקים, ייבוש של  מקומות לחים וכן ניקוי יסודי של חצרות. שיטת הדברת נמלים כוללת לעתים חיסול קינים על ידי  איבוק בתכשירי הדברה שונים. לפרטים נוספים או להזמנת שירות מעולה של הדברת נמלים אנא פנה לקליין הדברות ישירות.

חשוב כמובן לציין : מכיוון שרוב המזיקים מעבירים מחלות יש להקפיד כי על  פעולת ההדברה  יהיה מוסמך מדביר שלו היתר הדברה ממשרד איכות הסביבה, עם כל הניסיון והידע הנדרש.

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    captcha