הדברת פרעושים בבית

הדברה ירוקה ללא ריח, אפשרות מהיום להיום, מענה טלפוני 24 שעות, מחירים נוחים.

קליין הדברות מתמחה בהדברת פרעושים בבית, יש לנו ניסיון רב, ידע מקצועי וטכנולוגי אשר צברנו במהלך השנים. הדברת פרעושים היא הדברה משולבת של איתור המקור, הדברה, ומניעה. קליין הדברות נותנת לכל לקוח יחס אישי, יעוץ מקצועי חינם, מחירים נוחים, יחס אדיב, ותעודת אחריות.

הזמן עכשיו הדברת פרעושים בבית בטלפון 052-8732060
במחיר משתלם במיוחד ו-100% אחריות !

קצת על פרעושים- חרק זעיר מוצץ דם קופץ ממקום למקום עוקץ טפיל חי על חיות כמו כלבים וחתולים  וחולדות שמשמשים להם פונדקאים בישראל ידועים כ- 40 סוגים החשובים שבהם-פרעוש החתול פרעוש הדבר ופרעוש האדם   הפרעוש מטיל ביצים השלבים הצעירים חיים בקרקע בעיקר בסיבים של בדים ושטיחים השלבים  הבוגרים חיים על הטפיל ומוצצים את דמו הפרעוש קופץ ומדלג ממקום למקום חשוב להגיד שפעולת מציצת הדם יכולה להעביר מחלות מהחיה לאדם,כמו טיפוס מוריני או דבר. או עקיצות ומטרדים שגורמים לדלקות עור ואלרגיות.

הדברה של פרעושים בבית חייבת להיות הדברה משולבת זיהוי המפגעים ריסוס משולב עם חומר הדברה מעקב גדילת חרקים הוצאת חיות המחמד ושאיבה של בדים  שטיחים וספות בד והוצאת שמיכות ומצעים לשמש .חייבים לחזור על פעולת ההדברה אחרי שבועיים לעשות ריסוס חוזר כדאי לחסל את השלבים הצעירים שבקעו מהביצים.

כשאנו נתקלים בפרעוש, או יותר נכון כשאנו נתקלים בעקיצות הלא סימפתיות של פרעושים, אנו מזמינים מיד חברה לשירותי הדברת פרעושים. אבל מתי לאחרונה שאלתם את עצמכם מה טיבו בעצם של היצור הזה? כיצד פועלת הדברת פרעושים על בעלי חיים זה? במאמר זה נכיר מעט את הפרעוש שכולנו חוששים ממנו (דע את האויב…).

הפרעוש הנו חרק זעיר שמוצץ דם וקופץ ממקום למקום לגובה רב יחסית לגודלו הזעיר. זהו  טפיל החי על חיות שונות, בעיקר כלבים, חתולים או חולדות. חיות אלו משמשות לפרעוש פונדקאים. בישראל מוכרים לנו כארבעים סוגים שונים של פרעושים. הדברת פרעושים פועלת למעשה על כל הסוגים הללו.

הסוגים החשובים מבין הפרעושים הם פרעוש חתול, פרעוש דבר, ופרעוש אדם.

פרעוש הוא יצור מטיל ביצים. הצעירים חיים בעיקר בסיבי בדים ושטיחים, הבוגרים לעומתם חיים על הטפיל וכך מוצצים את דמו. לכן שירותי הדברת פרעושים פותרים הן את בעיית הפרעוש והן מונעים היעקצויות לא נעימות בהמשך. מכיוון שהפרעוש מדלג ממקום אחד למשנהו יש לציין שמציצת הדם עלולה להעביר מחלות מחיה לאדם, למשל טיפוס מוריני ואפילו דבר.

כמובן למותר לציין  עקיצות ומטרד שגורם לדלקות עור או אלרגיות. חברות הדברת פרעושים מקצועיות ממגרות את התופעה ופותרות אותנו מכל ה"עונשים" הללו. הדברת פרעושים היא שירות הדברה שכיח בישראל, אולי מכיוון שרבים מחזיקים חיות מחמד.

מכיוון שידוע כי המזיקים מעבירים וכן נושאים מחלות שונות,  חשוב לשים לב שאת פעולות ההדברה, הדברת פרעושים במקרה שלפנינו,  יעשו מדבירים מוסמכים, אשר להם  היתר הדברה ממשרד איכות הסביבה.

קליין הדברות מתמחה בהדברת פרעושים בבית.

    קליין הדברות בהנהלתו של המדביר אסי קליין בעל רישיון הדברה מס' 1779 מהמשרד לאיכות הסביבה ובעל 17 שנות ניסיון בהדברת כלל סוגי המזיקים, הזוחלים והמכרסמים.
    קליין הדברות מונה צוות מקצועי ואמין שנותן פתרון לכל בעיה, יש לנו ניסיון רב אשר צברנו במהלך השנים, אנו מתחייבים לייעוץ מקצועי חינם, תעודת אחריות מלאה, מחיר נוח לכל כיס, והכי חשוב אצלנו כל לקוח מקבל יחס אישי.
    נשמח לעמוד לשירותך בכל זמן

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה