הדברה באור יהודה

הדברה באור יהודה, מומלץ לדעת!

כאשר מחפשים בעל מקצוע ישר ואמין ולא יקר מומלץ להתקשר לקליין הדברות הנותנת שירות הדברה באור יהודה. התקשרו עכשיו וקבלו בית נקי ממזיקים 052-8732060.

קליין הדברות הפועלת במתן שירות "הדברה באור יהודה" למעלה מעשור ויש לה מאות לקוחות מרוצים. הדברה ירוקה זה אנחנו, שירות אדיב, תעודת אחריות, מחיר ללא תחרות, אפשרות מהיום להיום רישיון הדברה 1779. מומחים לכל סוגי החרקים והמכרסמים.

יש מיתוס על חרקים הם חיים בבתים גם בחורף, כמובן בחודשי האביב והקיץ החמים רואים אותם יותר. קליין הדברות מבצעת הדברה באור יהודה בכל ימות השנה. השירות ניתן 24 שעות למקרים דחופים כמו פלישה מוגברת של חרקים וכמובן לעכברים וחולדות.

העיר אור יהודה מאכלסת בתוכה שכונות כמו רמת פנקס, נווה מונסון ואת השכונות החדשות נווה רבין ונווה סביון. אגף התברואה של העיר מבצע הדברה באור יהודה נגד מזיקים כמו יתושים ומכרסמים. אחריות העירייה היא חיצונית בשטחים הציבוריים ולא בבתים ובחצרות. פעולה זאת עוזרת אבל לא מספיק.

במערב העיר אור יהודה יש מרכז תעשייה ומסחר מגוון המשמש את תושבי העיר ותושבים מהערים הסמוכות. העיר שופעת שטחים פתוחים ודבר זה גורם להרבה מזיקים. קליין הדברות מבצעים הדברה באור יהודה בעזרת חומרי הדברה ירוקה המאושרים לפי החוק ובעזרת ציוד מתקדם מאוד.

קליין הדברות נותנת שירות מנצח ואנחנו מתחייבים לבית נקי מחרקים לאורך זמן רב. כאשר לקוח מזמין הדברה באור יהודה אצלנו אנחנו שמים את עצמנו במקומו, לכן רמת הרגישות אצלנו גבוהה.

פעולת הדברה לא לוקחת הרבה זמן, אבל צריך לצאת מהבית למספר שעות וכאשר חוזרים לבית צריך לאוורר אותו לפחות רבע שעה. צריך לזכור חומר הדברה ירוקה הוא עדיין חומר הדברה ועדיין חשוב לשמור על מספר כללים. החומר קוטל את החרקים ללא פגיעה בסביבה בבני אדם או רכוש. כל חומרי ההדברה שלנו מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה.

קליין הדברות אשר מבצעת הדברה באור יהודה כבר שנים רבות מכירה את כל בעיות העיר בעזרת הניסיון הרב אשר רכשנו במהלך השנים.

 

פורסם בקטגוריה הדברה בערים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *