הדברת פרעושים במקלט, איך הם הגיעו לשם? וכיצד מטפלים?

נכנסתם אל המקלט ומיד התחלתם להרגיש עקיצות ברגלים, ראיתם את המנטרים הקטנים והמעצבים האלו נדבקים למכנסים ומשם מעוניינים להיכנס ולהתבסס בבית שלכם? אתם לא לבד!

מכת פרעושים אומנם לא אחת מעשר המכות הכתובות בתורה אבל היא לא פחות מציקה ומעצבנת.

קליין הדברות נותנת מאה אחוז פתרון, שירות יעיל ומסור במחיר ללא תחרות. הדברה ירוקה כולל תעודת אחריות. הזמן עוד היום ריסוס מקצועי – 052-8732060. היתר הדברת מזיקים 1779.

בעיית פרעושים במקלט, זה דבר ידוע. מקלט בבניין מושך אליו חתולים או מכרסמים,  לקבלת הצעת מחיר מפורטת מומלץ ליצור קשר עם מדביר פרעושים מוסמך ומקצועי

החתולים אוהבים להתחמם או להמליט במקלט, מאחר ויש להם שם המון רהיטים ישנים או ספות, עגלות או סתם סמרטוטים. מאחר שהמקלט בדרך כלל שקט ואף אחד לא מפריע להם, אז הם מתגנבים למקלט וחוגגים. ישנם מקרים בהם גם החתול או החולדה מתים במקלט ואז יש פגר הגורם גם לריח נוראי וגם לבעיית פרעושים רצינית.

ידוע שעל חתולים ומכרסמים יש פרעושים וכאשר החתול או המכרסם עוזב את המקום, נשארים פרעושים.

פרעוש הוא טפיל הניזון מדם של יונק. חתול מכרסם או בן אדם הם יונקים. פרעוש חייב למצוץ דם ולכן כאשר נכנסים למקלט, שיש בו פרעושים לאחר שהחתול או המכרסם עזב את המקום, הם תוקפים את מי שנכנס למקלט כולל בני אדם.

הדברת פרעושים במקלט זה לא דבר שכיח בעיקר בחודשי הקיץ לאחר החורף. בחורף החתולים מתחבאים במקלט על מנת להתחמם או להמליט וכבר בחודשי האביב הם עוזבים את המקלט, אבל הפרעושים נשארים. דבר זה כמובן תקף לכל סוגי המכרסמים.

מניעת פרעושים במקלט – ראשית יש לפנות את כל הספות, כריות עגלות, מיטות וכל שאר הדברים שאף אחד כבר לא משתמש כבר. יש לאטום את חלונות המקלט ברשתות צפופות מברזל חזק ועמיד.

יש לרדת למקלט אחת לשבוע לבדיקה שגרתית ולבדוק שלא שלא נכנס אף חתול או מכרסם כלשהוא. לבצע ניקיון במקלט לפחות פעם בחודש.

אם יש הזנחה ויש בעיית פרעושים במקלט, אנחנו מבצעים הדברת פרעושים בעזרת חומרי הדברה ירוקה המאושרים על ידי משרד איכות הסביבה, ללא ריח וכמובן נותנים תעודת אחריות על הדברת פרעושים במקלט. אפשר לשלב את ההדברה עם הדברת תיקנים לבניין עצמו.

מחיר הדברת פרעושים מתבסס על גודל המקלט עצמו  . נשמח לעמוד לרשותכם ולתת מענה לבעיה של הפרעושים.

 

 

פורסם בקטגוריה הדברת פרעושים, מאמרי הדברה, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *